24 februari 2021

Boszicht nog steeds gesloten

Boszicht nog steeds gesloten en onze activiteiten nog niet mogelijk.

Nog steeds moet Boszicht gesloten blijven voor de activiteiten van onze mooie vereniging.

De eisen van de nog geldende lock-down zijn belangrijk en moeten we nog blijven respecteren voor onze eigen gezondheid en die van iedereen.

In het bestuursoverleg van 16 februari j.l. is besloten om de jaarvergadering en de St.Josephdag niet door te laten gaan.

Een on-line jaarvergadering is niet te organiseren gezien het grote aantal leden dat normaal aanwezig is op onze jaarvergadering.

De statuten voorzien natuurlijk niet in een situatie zoals die zich nu voordoet. Het bestuur heeft daarom besloten alles 1 jaar door te schuiven naar maart 2022.

Het secretaris-jaarverslag zal gepubliceerd worden op de website van KBO-Boekel:

www.kbo-boekel.nl

De kascontrolecommissie heeft de kascontrole uitgevoerd en haar goedkeuring gegeven met dank aan de penningmeester.

Frans Jaegers neemt afscheid van het bestuur en om de bestuurlijke voorgang te behouden neemt Peter van Duijnhoven deze plaats in en zal zijn officiële verkiezing plaatsvinden in de jaarvergadering van maart 2022.

De contributieverhoging – zoals is goedgekeurd in de jaarvergadering van maart 2020-  gaat niet door, mede omdat ook de contributie-verhoging van KBO-Brabant ook niet doorgaat.

De onderafdelingen zullen hun contributie met hun leden overleggen.

Ton Constant neemt het penningmeesterschap over van Frans Jaegers.

Voor vragen kun U altijd terecht bij de leden van het bestuur.

Wij vragen ook uw aandacht voor en deelname aan de herstart – on-line – van de RG-methode (zie achterzijde van deze Actueel).

Ook blijven wij mede namens het dorpsteam en ouderen adviseurs om contact op te nemen bij vragen over: gezondheid, huishouden, dag-invulling, contacten, vervoer, levenstestament of anderszins. Het dorpsteam en de ouderenadviseurs kunnen U informeren en wegwijs maken over allerlei zaken rondom het gezond ouder worden. Alle adressen en telefoonnummers zijn vermeldt op pagina 2 van weekblad Boekel-Venhorst.

Namens het bestuur: Toon Bullens