28 april 2021

Boszicht nog steeds gesloten

Nog steeds moet Boszicht gesloten blijven, ondanks dat er enige versoepelingen zijn aangekondigd.

Alle mogelijke  versoepelde activiteiten hebben te maken met buitenactiviteiten, terrassen open en buiten-sporten.

Helaas is er daarom  voor onze vereniging nog steeds geen zicht op heropening en starten van activiteiten.

Gelukkig is het percentage van leden die gevaccineerd zijn (worden) flink stijgende en het vooruitzicht om activiteiten te starten  wordt ook gunstiger.

Volgens voorlopige Europese richtlijnen kunnen na volledige vaccinatie een aantal maatregelen stoppen, zoals 1.5 meter afstand bij activiteiten, maar zover zijn we nog niet.

We hopen dat iedereen zich laat vaccineren en we jullie weer snel kunnen ontmoeten in Boszicht.

Nog steeds blijven wij – mede namens het dorpsteam en de ouderenadviseurs – vragen om contact op te nemen bij vragen over gezondheid, huishouden, dag-invulling, contacten, vervoer ( naar vaccinatie en/of testen), levenstestament of anderszins.

Namens het bestuur: Toon Bullens