30 augustus 2022

Boszicht weer geopend v.a. 15 aug

Na de grote schoonmaak van Boszicht (25 juli tot 6 augustus) door het bestuur en een aantal enthousiaste leden zijn we van start kunnen gaan.

We hopen dat we iedereen weer kunnen begroeten bij alle activiteiten.

Een van onze leden, mevr. Tielemans-Bouw, is 100 jaar geworden. Namens het KBO-bestuur hebben Toon Bullens en Riky Meulemeesters haar in de bloemetjes gezet en onze felicitaties overgebracht.

De “BOSZ-dagen” zijn in de vakantie geweest op 10-11-12 augustus en waren uitstekend georganiseerd. De film, fietstocht en de knutseldag waren ondanks de hoge temperatuur een succes en worden volgend jaar zeker weer op de kalender gezet.

I.v.m. het 60-jarig jubileum wil het bestuur aan alle leden vragen of er foto’s zijn (b.v. bouw van Boszicht, activiteiten in de tuinbouwschool, oprichting KBO-Boekel enz.), of verhalen, anekdotes die getoond of verteld kunnen worden tijdens de jubileumdagen.