KUNSTGROEP

Gerard Rutten

gerard.kboboekel@gmail.com

Oprichtingsdatum en doelstelling.

Op 24 september 2010 is de kunstgroep door Greet Mikkers en Mieke Rijken opgericht met als doelstelling om belangstellende KBO leden uit de gemeente Boekel  te laten genieten van kunst op velerlei terrein door het bezoeken van musea, concerten, theater en filmvoorstellingen en lezingen over literatuur.

De vorm van de te bezoeken ‘kunstvoorstellingen’.

Niets is zo boeiend als gezamenijk een museum of filmvoorstelling te bezoeken of een concert bij te wonen onder leiding van een deskundige.Wij willen voor de KBO-leden een zo’n breed mogelijk aanbod brengen.

Prijskaartje  gids en vervoer.

Afhankelijk van het te bezoeken museum kan het prijskaartje voor een gids ook van invloed zijn op de groepsgrootte. Wij bezoeken een museum onder leiding van een  gids. Over het algemeen gaat men met eigen auto’s waarvan de kosten voor eigen rekening zijn en een kleine onkostenvergoeding gevraagd wordt van mensen die mee willen rijden.

Bezoekt u vaak een museum, dan is de museumkaart misschien een optie. Meer info hierover? Klik dan: hier

Museumplusbus.

Ieder jaar doen wij een poging om met de Museumplusbus musea te bezoeken.

Agenda:

Zie Actueel bijgevoegd in “ONS”

Mededelingen en info.

Aanmelden voor deelname en info bij een van de contactpersonen (zie bovenzijde van deze pagina).