WEBSITE

Het belangrijkste doel van de website is om de leden van de KBO-Boekel zo goed mogelijk te informeren over alle zaken die betrekking hebben op de KBO-Boekel.

De webmasters zijn niet verantwoordelijk voor de inhoud van de website van de KBO-Boekel. Zij moeten er voor zorgen dat de aangeboden informatie zo veel mogelijk correct, volledig en tijdig op de site geplaatst wordt. Het is belangrijk dat zij daarvoor de medewerking en steun krijgen van alle leden van de KBO-Boekel.

Zij doen daarom hierbij een oproep aan u allen om suggesties voor verbetering, aanvullingen, correcties etc. aan hen door te geven. Zie hieronder.

De webmasters zijn:

Naam Adres Postcode Telefoonnummer Email
Thea van Duijnhoven De Sparren 52 5427 SH 323017 thea-van-duijnhoven@outlook.com
Chris Selten Grootveld 73 5427 JC 322575 c.selten47@gmail.com